Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми "Вписані і описані чотирикутники. Середні лінії трикутника і трапеції".
Мета: підготуватися до контрольної роботи з даної теми.
Шановні 8-класники!
Ми завершили вивчення теми.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, які прописані в програмі, такі, що кожен із вас в результаті вивчення теми має:
- формулювати означення і властивості центрального і вписаного кутів, вписаного і описаного чотирикутників, середньої лінії трикутника і трапеції;
- формулювати ознаки вписаного і описаного чотирикутників:
- формулювати теорему Фалеса;
- застосовувати вивчені означення і властивості до розв"язування задач.
Ось такі вимоги до обов"язкового рівня навчальних досягнень!
Пропоную пригадати, що ви повинні знати.

Про середні лінії трикутника і трапеції ми повторили на минулому уроці, але все ж нагадаємо основні означення та властивості:
Пригадали? Вивчили? Перегляньте відео стільки разів, скільки ви особисто того потребуєте.
Але теорія німа без практики.
Здобуті знання застосуємо.
1. Виберіть правильну відповідь:
2. Знайдіть відповідність між умовою і відповіддю:
Домашнє завдання:
- підготуватися до написання контрольної роботи в школі у рідних контрольних зошитах))),
- повторити (вивчити) всю теорію,
- виконати завдання двох, викладених вище, інтерактивних вправ.
Успіхів!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар