Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми "Тіла обертання".
Мета: підготуватися до контрольної роботи з даної теми.
Шановні 11-класники!
Ми завершили вивчення тіл обертання. Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, які прописані в програмі рівня стандарт, такі, що учень чи учениця:
- обчислює величини
основних елементів тіл обертання;
- застосовує властивості
тіл обертання до розв’язування задач;
- розпізнає
види тіл обертання, їхні елементи;
- многогранники і
тіла обертання у їх комбінаціях в об’єктах навколишнього світу.
Отже,
- кожен з вас має знати такі тіла обертання: циліндр, конус, куля, сфера та знати їх елементи;
- повинен знати формули для обчислення площ бічної та повної поверхонь циліндра та конуса;
- та вміти, користуючись формулами, знаходити невідомі елементи тіл обертання.
Домашнє завдання:
- Опрацюйте за підручником "Головне в параграфі 5" с. 140. Хто не знає формул - вчить, хто знає - повторює!!!
- Розв'яжіть задачі середнього та достатнього рівнів з добірки ЗАВДАНЬ ДО ЗНО і будьте готові писати к.р. (дуже сподіваюся, що к.р. писатимемо в школі, офлайн, у рідному контрольному зошиті))).
Задача 1
Задача 3
Задача 4
Задача 5
Задача 6
Задача 7
Задача 8
Задача 9 (для високого рівня, розв"язання має бути з малюнком, дано, знайти і повним обгрунтуванням):
Задача 5
Задача 6
Задача 7
Задача 8
Задача 9 (для високого рівня, розв"язання має бути з малюнком, дано, знайти і повним обгрунтуванням):
Сторони трикутника дорівнюють 20 см, 15 см і 7 см. Відстань від площини трикутника до центра кулі, що дотикається до всіх його сторін, дорівнює 2√3 см. Чому дорівнює радіус кулі?
Успіхів! І доброго здоров"я всім - все подолаємо!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар