Тема: Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми "Звичайні дроби. Порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів".
Мета: повторити вивчене, удосконалити вміння.
Шановні 6-класники!
Систематизуємо знання з даної теми.
Можливо хтось щось не зрозумів, пропустив мимо вух, коли навчалися у школі, то тепер дистанційно є можливість опрацювати свої прогалини в знаннях. Почнемо!
- Повторимо основну властивість дробу. Переглядаючи відео, ви можете його зупиняти, повертатися, записувати для себе в зошит приклади.
- Пригадаємо, як скорочувати дроби. Можливо, комусь із вас, діти, це відео-пояснення стане помічником у розумінні виконання дії скорочення дробу. Для себе ведіть записи в зошиті.
- Чи всі пам"ятають, як порівнювати дроби? Пропоную пригадати, переглянувши відео-пояснення:
- У відео згадують дію "звести до спільного знаменника". Чи всі знають, як зводити дроби до спільного знаменника? Час пригадати.
- Ну і, нарешті, ми пригадаємо, як додавати і віднімати дроби з різними знаменниками.
Розглянемо ще одне завдання:
Домашнє завдання: виконати завдання тренувального варіанту.
P.S. Увага! У п"ятницю пишемо контрольну роботу. Зранку!!!
Не вечером, коли приходять батьки, а зранку.
О 8 годині 40 хвилин за розкладом починається наш урок. На написання к.р. даю час (1 годину).
До 15 години в цей же день всі звіти мають бути надіслані і тести пройдені.
О 15 годині закривається тест на сайті "На урок" і роботи на перевірку не приймаються.
Вийнятком із правил може бути непередбачувана дуже поважна причина. Щоб не нарікали і не ображалися, в школі к.р. обмежена 45 хвилинами і всі здали. Пропоную по чесному написати цю к.р. і дізнатися як навчилися.
Дякую за розуміння!
Немає коментарів:
Дописати коментар