понеділок, жовтня 19

20 жовтня 6-Б клас математика

Тема: Розв"язування вправ та задач.
Мета: навчитися застосовувати правила додавання і віднімання дробів до розв"язування текстових задач.

Любі, 6-класники!
Продовжуємо навчатися застосовувати здобуті знання до розв"язування задач. 

На початку уроку пропоную позмагатися у швидкості, хто перший правильно пройде тест на повторення виконання дій додавання і віднімання дробів.
Посилання на тест ТУТ.
Ну як, усі справилися із завданнями? Я вірю, що всі. На наступному уроці ми обов"язково оголосимо переможця!

Розв"яжемо задачі за підручником.

№ 269. 
Прочитайте і запишіть у зошиті короткий запис до задачі (самостійно).
Щоб сказати, у якому глечику більше сметани і на скільки, потрібно порівняти звичайні дроби і потім відняти від більшого дробу менший.
Зведемо до спільного знаменника дроби.
Очевидно, що спільним знаменником дробів буде число 30, бо 30 - це найменше число, яке кратне (ділиться на) і 10, і 15:
Отже, у першому глечику було більше сметани на 1 тридцяту літра.
Відповідь обов"язково запишіть.

Розв"яжемо задачу № 295.
Прочитайте і запишіть у зошиті короткий запис до задачі (самостійно), так як ми вміємо.
Подумайте, як розв"язати задачу, а потім звірте свої міркування з відео-поясненням вчителя.
Увага! Весь скарб приймаємо за 1 цілу!


Запишіть розв"язання задачі у зошит і відповідь до неї.

Розв"яжемо № 300.
Прочитайте і поміркуйте, з чого треба почати розв"язування цієї задачі. Переконайтеся, що ваші міркування правильні, переглянувши відео-пояснення.
Увага! Вся робота позначається за умовну 1.
А продуктивність виконаної роботи - це та частина роботи, шо виконують за 1 годину.

Запишіть розв"язання задачі у зошит, не забудьте відповідь до неї.
На завершення уроку пропоную переглянути розв"язання ще кількох цікавих завдань.

Домашнє завдання: 
- усі виконують задачу № 291,
- за бажанням виконати № 308.
Звіти надсилати не пізніше 22 жовтня до 8 години.
Успіхів! Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар