Тема: Розв"язування вправ та задач.
Мета: навчитися застосовувати правила додавання і віднімання дробів до розв"язування текстових задач.
Любі, 6-класники!
Продовжуємо навчатися застосовувати здобуті знання до розв"язування задач.
На початку уроку пропоную позмагатися у швидкості, хто перший правильно пройде тест на повторення виконання дій додавання і віднімання дробів.
Посилання на тест ТУТ.
Ну як, усі справилися із завданнями? Я вірю, що всі. На наступному уроці ми обов"язково оголосимо переможця!
Розв"яжемо задачі за підручником.
№ 269.
Прочитайте і запишіть у зошиті короткий запис до задачі (самостійно).
Щоб сказати, у якому глечику більше сметани і на скільки, потрібно порівняти звичайні дроби і потім відняти від більшого дробу менший.
Зведемо до спільного знаменника дроби.
Очевидно, що спільним знаменником дробів буде число 30, бо 30 - це найменше число, яке кратне (ділиться на) і 10, і 15:
Відповідь обов"язково запишіть.
Розв"яжемо задачу № 295.
Прочитайте і запишіть у зошиті короткий запис до задачі (самостійно), так як ми вміємо.
Подумайте, як розв"язати задачу, а потім звірте свої міркування з відео-поясненням вчителя.
Увага! Весь скарб приймаємо за 1 цілу!
Запишіть розв"язання задачі у зошит і відповідь до неї.
Розв"яжемо № 300.
Прочитайте і поміркуйте, з чого треба почати розв"язування цієї задачі. Переконайтеся, що ваші міркування правильні, переглянувши відео-пояснення.
Увага! Вся робота позначається за умовну 1.
А продуктивність виконаної роботи - це та частина роботи, шо виконують за 1 годину.
Запишіть розв"язання задачі у зошит, не забудьте відповідь до неї.
На завершення уроку пропоную переглянути розв"язання ще кількох цікавих завдань.
Домашнє завдання:
- усі виконують задачу № 291,
- за бажанням виконати № 308.
Звіти надсилати не пізніше 22 жовтня до 8 години.
Успіхів! Далі буде...
Немає коментарів:
Дописати коментар